Is it cheerful? It is after a long absence! Is Tokyo cold? ? ? Because an answer did not come, I worried. Is it a trouble? ida is got over. The feeling that I do not give up is important. Forward. Good good ida. I swell now regarding next live broadcasting.Next lets you succeed.
In addition, I will drink the night away until morning. A dear friend.I do it!やったるでー


元気かい?久しぶりだね!東京は寒いかい???返事来ないから心配したよ。悩み事でもあるのかい?idaなら乗り越えられるさ。諦めない気持ちが、大切なんだ。前向きに。大丈夫 大丈夫 idaなら。今、俺は次回のライブの件で盛り上がってるよ。次も成功させるよ。
また朝まで飲み明かそう。親愛なる友よ,やったるでーやったるでー





伊田さんありがとうございます!てか、やったるでーって・・・何?
さすが伊田さんですね。相談できる。相談デス。て昔あったなぁ。。。
BAND☆RANKING SEO対策:対バン